Şcoala cu clasele I-VIII Nr. 6
,,Grigore Antipa ‘’ Botoşani
Nr. ………….Din…………….
PROIECT DE EXCURSIE ŞCOLARĂ
CU SCOP DIDACTIC ŞI RECREATIV
Itinerariul excursiei:
BOTOŞANI – GURA HUMORULUI – CETATEA NEAMŢULUI – PIATRA NEAMŢ – SUCEAVA –BOTOŞANI
Perioada de desfăşurare: 26 mai 2010 – miercuri
Participanţi elevii claselor : a III-a F şi I D
Organizatori : înv. POPA PERSIDA şi prof. înv. primar ARSENIE MIRELA
Scopul excursiei :
Organizarea excursiei răspunde dorinţei exprimate de elevi de a călători şi de a petrece timpul liber , desfăşurând activităţi recreative şi de divertisment în grup organizat.
Obiective urmărite:
stimularea interesului elevilor pentru cunoaşterea de locuri noi şi pentru studiul naturii în această perioadă a anului;
creşterea coeziunii grupului de elevi şi consolidarea spiritului de echipă, a relaţiilor de prietenie între elevi ;
stabilirea unui climat de încredere şi căldură sufletească, favorabil comunicării deschise şi unei bune socializări;
crearea unor reguli de comportament responsabil şi împărţirea echitabilă a sarcinilor între membrii grupului;
vizitarea obiectivelor turistice propuse ;
iniţierea şi desfăşurarea de activităţi cu caracter recreativ/ jocuri.
,,Grigore Antipa ‘’ Botoşani
Nr. ………….Din…………….
PROIECT DE EXCURSIE ŞCOLARĂ
CU SCOP DIDACTIC ŞI RECREATIV
Itinerariul excursiei:
BOTOŞANI – GURA HUMORULUI – CETATEA NEAMŢULUI – PIATRA NEAMŢ – SUCEAVA –BOTOŞANI
Perioada de desfăşurare: 26 mai 2010 – miercuri
Participanţi elevii claselor : a III-a F şi I D
Organizatori : înv. POPA PERSIDA şi prof. înv. primar ARSENIE MIRELA
Scopul excursiei :
Organizarea excursiei răspunde dorinţei exprimate de elevi de a călători şi de a petrece timpul liber , desfăşurând activităţi recreative şi de divertisment în grup organizat.
Obiective urmărite:
stimularea interesului elevilor pentru cunoaşterea de locuri noi şi pentru studiul naturii în această perioadă a anului;
creşterea coeziunii grupului de elevi şi consolidarea spiritului de echipă, a relaţiilor de prietenie între elevi ;
stabilirea unui climat de încredere şi căldură sufletească, favorabil comunicării deschise şi unei bune socializări;
crearea unor reguli de comportament responsabil şi împărţirea echitabilă a sarcinilor între membrii grupului;
vizitarea obiectivelor turistice propuse ;
iniţierea şi desfăşurarea de activităţi cu caracter recreativ/ jocuri.
Director, Consilier educativ,
Organizarea activităţii :
1. Pregătirea excursiei / etapa tehnico-organizatorică:
Stabilirea itinerariului excursiei, a obiectivelor urmărite, a datei de desfăşurare;
Colaborarea cu părinţii elevilor – acord pentru participare, sprijin în asigurarea transportului şi a cazării;
Colaborarea cu conducerea unităţii şcolare pentru avizarea excursiei şi obţinerea aprobării de efectuarea a excursiei de la I.S.J. Botoşani;
Calcularea cheltuielilor de deplasare şi stabilirea costului excursiei – comunicarea preţului ş acceptarea benevol de către toţi participanţii la excursie;
Documentarea asupra traseului, a obiectivelor turistice de vizitat şi asupra tuturor caracteristicilor locurilor ce urmează a fi străbătute;
Stabilirea unui program de desfăşurare a excursiei, ora şi locul de plecare/sosire, traficul activităţilor pe intervale de timp, locul de cazare;
Întocmirea unui regulament de desfăşurare a excursiei şi prelucrarea lui elevilor.
2.Desfăşurarea propriu-zisă a excursiei:
Organizarea elevilor şi împărţirea responsabilităţilor;
Vizitarea obiectivelor turistice;
Colectarea de material didactic informatic;
Organizarea de activităţi distractive.
3.Valorificarea achiziţiilor rezultate în urma desfăşurării excursiei:
Întocmirea unui album documentar cu fotografii;
Iniţierea unor discuţii /dezbateri / formularea unor impresii legate de excursia desfăşurată ;
Propuneri pentru următoarea excursie din toamnă - clasa a IV-a.
Director, Consilier educativ,
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu