joi, 24 iunie 2010

Cum să comunici cu copilul tău

Şcoala cu clasele I-VIII Nr. 6
,,Grigore Antipa ‘’ Botoşani
Nr. ………….Din…………….


PROIECT DE EXCURSIE ŞCOLARĂ
CU SCOP DIDACTIC ŞI RECREATIV

Itinerariul excursiei:

BOTOŞANI – GURA HUMORULUI – CETATEA NEAMŢULUI – PIATRA NEAMŢ – SUCEAVA –BOTOŞANI

Perioada de desfăşurare: 26 mai 2010 – miercuri

Participanţi elevii claselor : a III-a F şi I D

Organizatori : înv. POPA PERSIDA şi prof. înv. primar ARSENIE MIRELA

Scopul excursiei :
Organizarea excursiei răspunde dorinţei exprimate de elevi de a călători şi de a petrece timpul liber , desfăşurând activităţi recreative şi de divertisment în grup organizat.

Obiective urmărite:

 stimularea interesului elevilor pentru cunoaşterea de locuri noi şi pentru studiul naturii în această perioadă a anului;
 creşterea coeziunii grupului de elevi şi consolidarea spiritului de echipă, a relaţiilor de prietenie între elevi ;
 stabilirea unui climat de încredere şi căldură sufletească, favorabil comunicării deschise şi unei bune socializări;
 crearea unor reguli de comportament responsabil şi împărţirea echitabilă a sarcinilor între membrii grupului;
 vizitarea obiectivelor turistice propuse ;
 iniţierea şi desfăşurarea de activităţi cu caracter recreativ/ jocuri.

Director, Consilier educativ,


Organizarea activităţii :

1. Pregătirea excursiei / etapa tehnico-organizatorică:
 Stabilirea itinerariului excursiei, a obiectivelor urmărite, a datei de desfăşurare;
 Colaborarea cu părinţii elevilor – acord pentru participare, sprijin în asigurarea transportului şi a cazării;
 Colaborarea cu conducerea unităţii şcolare pentru avizarea excursiei şi obţinerea aprobării de efectuarea a excursiei de la I.S.J. Botoşani;
 Calcularea cheltuielilor de deplasare şi stabilirea costului excursiei – comunicarea preţului ş acceptarea benevol de către toţi participanţii la excursie;
 Documentarea asupra traseului, a obiectivelor turistice de vizitat şi asupra tuturor caracteristicilor locurilor ce urmează a fi străbătute;
 Stabilirea unui program de desfăşurare a excursiei, ora şi locul de plecare/sosire, traficul activităţilor pe intervale de timp, locul de cazare;
 Întocmirea unui regulament de desfăşurare a excursiei şi prelucrarea lui elevilor.

2.Desfăşurarea propriu-zisă a excursiei:
 Organizarea elevilor şi împărţirea responsabilităţilor;
 Vizitarea obiectivelor turistice;
 Colectarea de material didactic informatic;
 Organizarea de activităţi distractive.

3.Valorificarea achiziţiilor rezultate în urma desfăşurării excursiei:
 Întocmirea unui album documentar cu fotografii;
 Iniţierea unor discuţii /dezbateri / formularea unor impresii legate de excursia desfăşurată ;
 Propuneri pentru următoarea excursie din toamnă - clasa a IV-a.




Director, Consilier educativ,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu